poniedziałek, 5 listopada 2012

Jeszcze ciepłe!


Moja zakochana kumpela poprosiła mnie ostatnio o narysowanie takiego jednego słodkiego faceta, z którym była na randce. Oczywiście podjęłam się wyzwania, a co tam! Ściągnęłam na kompa kilka zdjęć tego przystojniaka, wyciągnęłam z szuflady blok rysunkowy ( notorycznie podkradam z niego kartki młodszemu bratu), wzięłam do ręki ołówek HB (takim najlepiej mi się rysuje) i zaczęłam bazgrolić. Nie zajęło mi to dużo czasu, a rysowało mi się wprost przecudnie. Gdy pokazałam jej moje "dzieło" nie mogła wyjść z podziwu (nie była obiektywna).

Oto on:



I jeszcze raz on, kolorowany na kompie przy użyciu myszki :D




4 komentarze:

  1. widziałam, widziałam. znam te piękne chwile kolorowania myszką >.<

    OdpowiedzUsuń
  2. Woow !! Swietniee :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 38 year old Structural Engineer Glennie Capes, hailing from Brentwood Bay enjoys watching movies like Death at a Funeral and Ghost hunting. Took a trip to Shark Bay and drives a Ferrari 500 TRC. znajdz

    OdpowiedzUsuń
  4. prawnik rzeszów - Jesteśmy prawnik-rzeszow.biz, kancelarią prawną z siedzibą w Rzeszowie. Jesteśmy małą kancelarią, dopiero zaczynamy swoją działalność, dlatego potrzebujemy dotrzeć do większej liczby osób. Oferujemy usługi prawnicze i musimy rozpowszechnić naszą nazwę, więc jeśli masz czas, aby napisać o nas, będziemy wdzięczni. Chciałabym podziękować za poświęcony czas, ponieważ wiem, że jesteście bardzo zajęci i naprawdę to doceniamy. Jeśli masz jakieś pytania, proszę nie krępuj się pytać.

    OdpowiedzUsuń