piątek, 21 lutego 2014

GŁOSOWANKO!!!

Hej, długo mnie tu nie było, ale to totalnie ode mnie nie zależało. Kiedyś gdzieś przeczytałam, że artyści potrzebują czasem dłuższej przerwy. No więc.
A teraz tu zajrzałam, bo jest konkursik mały, w którym wzięłam udział i można GŁOSOWAĆ na MOJĄ pracę, czyli MÓJ KUBEK SZTUKI!!!

https://apps.facebook.com/sbuxcupart_pl/contest/photo/156

GŁOSY MOŻNA ODDAWAĆ CODZIENNIE DO 24 LUTEGO!!!
Liczę na waszą pomoc, bo jest o co walczyć - 3000zł na rozwój talentu!!!

To mój kubek! Spędziłam nad nim duużo czasu, naprawdę:


Właśnie zabieram się do jakiegoś portretu, więc niebawem coś tu wrzucę!
Pa! ;*

3 komentarze:

  1. Ooo, już głosuję... znowu :D
    Super Ci wyszedł i chyba była z tym misterna robota.

    OdpowiedzUsuń
  2. mam nadzieje ze wygrasz ;)

    OdpowiedzUsuń