czwartek, 1 maja 2014

Come back?

Pech to słowo, które towarzyszy mi od miesiąca i za żadne skarby nie chce się ode mnie odczepić. Ale ja się nie dam, w końcu się go pozbędę i ogarnę jakoś ten okropny bałagan, który wkradł mi się w życie.
Ostatnio spróbowałam czegoś nowego. A to wszystko dzięki mojemu kumplowi, który zapytał czy rysuję coś na tablecie. Odpowiedź była jasna - "tak, oczywiście". Ale co tak właściwie rysowałam? Jakieś bazgroły kiedy mi się nudziło w domu czy na wykładach. I to wszystko. Nie wiem co we mnie wstąpiło, ale kiedy wróciłam do domu, chwyciłam do ręki tablet, poszukałam na fejsie jakieś zdjęcie mojej przyjaciółki i zabrałam się do pracy. Było... Dziwnie. Praca na tablecie wygląda zupełnie inaczej niż na papierze. Ale dałam radę, mimo tego, że zdjęcie w oryginale miałam tylko na telefonie leżącym obok (który ma okropnie mały wyświetlacz swoją drogą). I jestem mega zadowolona!



3 komentarze:

  1. Widzę, że nad włosami trochę posiedziałaś :D
    Niezły początek, tablet najpierw trzeba okiełznać ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. deb zaczela krecic z antonem... tragedia. przeciez anton jest swiadkiem. deb bedzie bezradna jesli sie dowiedza. dexter moze jej pomoc ale zaszkodzi przez to sobie

    OdpowiedzUsuń