piątek, 25 stycznia 2013

Give me LOVE

Tak na dobry początek odsyłam was ----> TU 
Ostatnio jedna z najukochańszych. Wczoraj wieczorem zmaltretowałam przycisk 'replay' :D No tak mi się przy tym dobrze rysuje!
Wena jest. Ołówki nowe też. Tylko dobrego humoru coś ostatnio brakuje :( Tym bardziej, że ferie już się kończą... God why?
No i chyba nie zdążę ze wszystkim, co mam do zrobienia. Zawsze tak jest.
'Jak już będę duża i bardzo mądra, to odkryję taką specjalną maszynę, która spowolni czas'  Taa. Bo się da.

A tutaj takie małe anielskie coś:


i jeszcze takie przerobione. spodobało mi się i zapisałam:


Podziwiajcie. Mi się tam najbardziej podoba buteleczka <3 (samozachwyt) 
Baaj ;*




1 komentarz:

  1. to ja i mój eliksir, którego jeszcze nie dostałam, a powinnam! :D Piosenkę znam normalnie na pamięć gdyż oczywiście była kiedyś w Pamiętnikach <3 <3

    OdpowiedzUsuń