środa, 17 lipca 2013

Malootka

Tak na szybko, bo za chwilę przeprowadzę transakcję życia. Przewiduję jakiś edit, a wolę opublikować tego posta na wypadek gdyby mi się później nie chciało czy coś (tak, jestem leniwa :D)

EDIT: właśnie miałam rysować, ale naszło mnie na dokończenie tego posta (czyżby to była wena?!). Transakcja przeprowadzona, hajs się zgadza. Będzie mała zmiana :)
Rysunek jeszcze cieplutki, rysowany zwykłym, ale moim najukochańszym ołówkiem HB na kartce z bloku z bohaterami Marvella na okładce ( to tak na wypadek, gdyby ktoś chciał stworzyć coś tak cudownego, hahahaha :D ) Zdjęcie robione w grudniu w 2010 roku (?), w każdym razie dawno temu. 

Na rysunku Malootka <3



Baj! ;*
26 w cieniu. RAJ NA ZIEMI.

1 komentarz:

  1. Jaka ja tu ładna <3 jak nie ja :D
    dzięki jeszcze raz ogromne, świetna niespodzianka

    OdpowiedzUsuń