niedziela, 2 grudnia 2012

Święta! Już. Zaraz. Teraz. CHCĘ.

Już niedługo! ^^ Och tak, już tak bardzo mam dość tego szarego koloru! Chce biały i minus piętnaście na termometrze i ŚWIĘTA! Wczoraj już padał śnieg. Roztopił się jak tylko dotknął ziemi, ale to nic. Ważne, że był.
A dzisiaj tak jakoś strasznie nudno i melancholijnie. Może dlatego, że jeszcze do mnie nie dotarło, że czekają mnie w przyszłym tygodniu trzy sprawdziany.
W końcu się wyśpię, bo przez ostatnie dni pracowałam nad filmem reklamującym moją szkołę. Było mnóstwo zabawy przy nagrywaniu (za co dziękuję tej całej cudownej ekipie <3 ) ale już mniej przy montowaniu. Także tego, wielki szacun dla tych wszystkich co się tym zajmują na co dzień.
Mam kilka nowych rysunków, ale na razie nie mogę się nimi pochwalić, bo nie mam zdjęć. I chyba znów zrobię słodkie oczka do mojej ukochanej kumpeli... ;P
A teraz znów próbuję coś napisać ( do książki ) ale mi nie idzie. W takim razie wstawiam taki malutki bazgrołek - moją kumpelkę Izę <3


A i jeszcze jeden rysunek. Taka niespodzianka! Hohoho! :D Znalazłam go dokładnie przed chwilą. Rysowany na działce tego lata. Obserwowałam drzewko sąsiadki i... no i zaczęłam rysować :D




1 komentarz:

  1. MOJE ULUBIONE! Kocham te Twoje jabłuszka <3 takie soczyste, że aż chce sie wsadzić rękę w monitor ^_^
    No i tego --> pisz pisz pisz :D ja zaraz też coś wstawię

    OdpowiedzUsuń