środa, 22 maja 2013

Zuzanna Kołodziejczyk

środa, 21.30, Top Model, ja, telewizor, dobra sałatka
idealna środa. 
to już dziś ^^ tą edycją strasznie się jaram! Jest tyle super dziewczyn, ale najbardziej kibicuję Zuzie. Postanowiłam, że ją narysuję. Z początku nie wierzyłam nawet, że to skończę, ale później byłam z siebie zadowolona. Standardowo Kami pstryknęła kilka fotek, które potem przerobiłam (strasznie ubolewam nad tym, że nie zdążyłam odpowiednio wycieniować rysunku i żeby osiągnąć taki efekt jak chciałam, musiałam go w straszny, masakryczny sposób przerobić...) Długo zastanawiałam się czy wysłać swoją pracę do Zuzy. W końcu napisałam do niej króciutkiego maila. Za kilka dni wchodzę na pocztę, a tam patrzę, odpowiedź! Kurczę, jak się cieszyłam. A wczoraj dodała mój i kilka innych rysunków do albumu. Zobaczyłam to dopiero dzisiaj. Miałam ochotę piszczeć z radości. Poczułam się na serio doceniona i może troszkę bardziej w siebie wierzę.



Trzymajcie się, ostatnio u mnie lepiej, z rysowaniem też. Tymczasem wracam do moich azteckich wzorków na pazurkach i do leniuchowania, baj <3

1 komentarz:

  1. wcale nie zazdroszczę, wcale. po prostu W OGÓLE

    pozdrawiam ja i moja geografia :*

    OdpowiedzUsuń